OBCHODNÉ PODMIENKY PRE PRAVIDELNÚ ZÁUJMOVÚ ČINNOSŤ

ďalej „obchodné podmienky“

I. Všeobecné ustanovenie
focusart s.r.o. bude spracovávať (zhromažďovať, uchovávať a používať) poskytnuté osobné údaje spôsobom, ktorý je v súlade so Zákonom 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Budeme sa usilovať o to, aby boli vaše osobné údaje presné a aktuálne, a nebudeme ich uchovávať dlhšie, ako je potrebné. Prevádzkovateľ je povinný uchovávať informácie v súlade so zákonom, napríklad informácie potrebné na daň z príjmov a účely auditu. Ako dlho by sa mali uchovávať určité druhy osobných údajov, môže byť tiež upravené špecifickými požiadavkami odvetvia podnikania a dohodnutými postupmi. Osobné údaje sa môžu uchovávať okrem stanovených lehôt tiež v závislosti od individuálnych obchodných potrieb.

II. Identifikačné údaje poskytovateľa:
focusart s.r.o.
Na mýte 2A, 841 07 Bratislava
IČO: 43 911 811, IČ DPH: SK2022528981

III. Poskytované služby
Realizácia projektov smerujúcich k podpore mediálnej gramotnosti detí a mládeže, organizácia krúžkov, workshopov a vzdelávacích pobytov pre deti a mládež, rozvoj schopností učiteľov a lektorov odovzdávať deťom a mládeži vedomosti v oblasti mediálnej gramotnosti.

IV. Vznik zmluvného vzťahu
Vyjadrenie záujmu klienta
Na základe prejavenia záujmu klienta (osobne, e-mailom, vyplnením papierovej prihlášky, prihlásením formou internetu) poskytovateľ oznámi klientovi podmienky poskytnutia požadovanej služby. Tak isto platobné podmienky, podmienky účasti, zdravotné požiadavky, rozsah poskytovaných služieb, termíny a ďalšie súvisiace okolnosti.
Klient vyjadruje svoj súhlas s obchodnými podmienkami služby poskytovateľa písomnou prihláškou. Túto písomnú prihlášku odovzdá vedúcemu krúžku. Za písomnú prihlášku sa považuje i prihláška zaslaná e-mailom alebo prihlásenie klienta formou internetu.

Vznik zmluvného vzťahu
Zmluvný vzťah vzniká odovzdaním písomnej prihlášky poskytovateľovi. Klient sa odovzdaním prihlášky zaväzuje akceptovať tieto obchodné podmienky. Zmluvný vzťah vzniká i doručením prihlášky e-mailom (viď. predchádzajúci odstavec – vyjadrenie záujmu klienta) alebo registráciou (prihlásením) formou internetu.

V. Sposob úhrady
Poskytovateľ oznámi záujemcovi spôsob úhrady za poskytovanú službu. Úhrada musí byť uskutočnená pred nástupom na prvý krúžkok a to nasledovným spôsobom:
- prevodom na účet, poskytovateľ klientovi oznámi čiastku, variabilný symbol a číslo účtu.
- v prípade, že za klienta platí za poskytovanú službu tretia strana (zamestnávateľ klienta, apod.), je pre klienta vystavená faktúra na základe poskytnutých údajov o platcovi. Tieto údaje klient dodá poskytovateľovi služby. Faktúra je vystavená so 14 dennou splatnosťou.
- v prípade, že záujemca začne navštevovať krúžok v priebehu polroku, cena bude znížená a to podľa následujúcich pravidiel:
- začiatok účasti na krúžku od 4.hodiny - cena je znížená o 20% z plnej čiastky
- začiatok účasti na krúžku od 6.hodiny - cena je znížená o 30% z plnej čiastky
- začiatok účasti na krúžku od 12.hodiny - cena je znížená o 50% z plnej čiastky

VI. Prekážky na strane klienta
V prípade nemožnosti klienta sa zúčastniť aktivity (krúžku, záujmového útvaru), na ktorý je prihlásený, oznámi klient poskytovateľovi tejto aktivity túto skutočnosť písomnou formou. Za túto písomnú formu je možné považovať i doručený e-mail alebo SMS. Poskytovateľ o prijatí tohto oznámenia upovedomí klienta.
Zmluvný vzťah medzi klientom a poskytovateľom končí dňom odoslania potvrdenia o prijatí oznámenia, najneskôr však tretí pracovný deň po preukázateľnom doručení oznámenia klienta poskytovateľovi.
Ku dňu ukončenia zmluvného vzťahu je vypočítané storno z ceny, ktorú klient za službu zaplatil, postupom podľa článku VIII. obchodných podmienok. V tomto storne sú zohľadnené hlavne fixné náklady aktivity a absolvované hodiny.
V prípade neúčasti klienta na niektorých lekciách danej aktivity nevzniká nárok klienta na vrátenie zaplatenej ceny ani jej časti. Nárok klienta vzniká iba v prípade ukončenia zmluvného vzťahu, ktorý je popísaný vyššie.

VII. Prekážky na strane poskytovateľa
Poskytovateľ môže v prípade konkrétnej aktivity stanoviť minimálny počet účastníkov. Pokiaľ počet účastníkov nedosiahne túto hranicu, je poskytovateľ oprávnený aktivitu zrušiť a to najneskôr po treťom stretnutí. Zmluvný vzťah medzi klientom a poskytovateľom tak končí dňom zrušenia aktivity.
Poskytovateľ môže zrušiť aktivitu i z iných objektívnych dôvodov. O tejto skutočnosti bezodkladne informuje klienta.
V prípade, že lektor aktivity nebude môcť počas priebehu aktivitu ďalej uskutočňovať a nie je možné za neho zabezpečiť plnohodnotnú náhradu, môže poskytovateľ zrušiť aktivitu.
V týchto prípadoch bude klientovi vrátená pomerná časť zaplatenej ceny, ktorá sa vypočíta ako podiel uskutočnených aktivít (lekcií) a aktivít (lekcií), ktoré do ukončenia aktivity zostávajú.

VIII. Storno podmienky poskytovaných služieb
Pri stanovení storno poplatkov sa prihliada hlavne k počtu uskutočnených stretnutí aktivity a k fixným nákladom tejto aktivity. Tieto storno podmienky platia pre všetky služby poskytované podľa týchto obchodných podmienok.
Poskytovateľ môže v prípade konkrétnej aktivity stanoviť storno podmienky odlišne. Ak nie sú stanovené storno podmienky ináč, náleží klientovi pomerná časť z 50% klientom uhradenej ceny aktivity. Táto pomerná časť sa vypočíta ako pomer medzi uskutočnenými aktivitami (lekciami) a aktivitami (lekciami), ktoré zostávajú do ukončenia aktivity.

IX. Dodanie služby
Poskytovateľ sa zaväzuje dodať dohodnutú službu v kvalite a rozsahu, ktorú uviedol v podmienkach poskytnutia služby (propozície, leták, školský vzdelávací program, projekt, apod.). S týmito podmienkami bol klient oboznámený pred vznikom zmluvného vzťahu a podaním prihlášky podľa bodu IV. ich vzal na vedomie.
Poskytovateľ má ďalej stanovený prevádzkový poriadok a ďalšie podmienky účasti klienta na aktivite, ktoré sú dostupné na internetových stránkach poskytovateľa a na ktoré je týmto klient výslovne upozornený. V prípade porušovania týchto podmienok zo strany klienta, môže poskytovateľ ukončiť zmluvný vzťah i priebehu konania aktivity. V tomto prípade klientovi nenáleží žiadna finančná náhrada.

X. Vratky
V prípade ukončenia zmluvného vzťahu vráti poskytovateľ klientovi cenu, ktorú klient za službu zaplatil, zníženú o storno poplatky vypočítané podľa bodu VIII. týchto obchodných podmienok.
Vratku uskutoční poskytovateľ na účet klienta na základe písomnej žiadosti klienta o vrátenie poplatku. Žiadosť by mala hlavne obsahovať meno a priezvisko klienta, dôvod pre ukončenie zmluvného vzťahu, číslo účtu, na ktorý má byť poplatok alebo jeho časť vrátená.
V prípade, že za klienta platí poskytovanú službu tretia strana je vratka uskutočnená vždy v prospech tejto tretej strany a to buď formou dobropisu k vystavenej faktúre, alebo priamo vratkou na účet platcu (v prípade, že nebola faktúra na službu vystavená a platca previedol platbu priamo na účet).

XI. Vyššia moc
V prípade zásahu vyššej moci nemá poskytovateľ voči klientovi žiadne povinnosti ani záväzky. V prípade ukončenia aktivity predčasne nemá klient nárok na vrátenie zaplatenej ceny za aktivitu.
Za vyššiu moc sa považujú vojny, občianske nepokoje, vyhlásenie výnimočného stavu, živelné katastrofy a podobné situácie. Za vyššiu moc sa ďalej považuje i obmedzenie činnosti poskytovateľa dané zmenou legislatívy alebo zánik poskytovateľa rozhodnutím jeho zriaďovateľa, pokiaľ ten nestanoví iný spôsob vysporiadania záväzkov poskytovateľa.

XII. Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky sú platné a záväzné pre všetky služby poskytované poskytovateľom podľa týchto podmienok.
Zmenu týchto obchodných podmienok je možné uskutočniť len písomnou formou a nevzťahuje sa na už uzavreté zmluvné vzťahy, ak nie je oboma stranami dohodnuté inak.

Tieto podmienky sú platné od 3.9.2018 V Bratislave dňa 31.8.2018